La polida vilòta de Sent Seren
La polida vilòta de Sent Seren
amb la plaça del Mercadial
amb la plaça del Mercadial
amb la Bava e lo cai dels Recollets
amb la Bava e lo cai dels Recollets
Del costat de La Tolha e Lentilhac
Del costat de La Tolha e Lentilhac
La ribièra de la Cèra a Bertenons
La ribièra de la Cèra a Bertenons
A l'entrada del vilatge de Lèime
A l'entrada del vilatge de Lèime
Lo brave vilatge de Carennac
Lo brave vilatge de Carennac
Al dessús de las caunas de Presca
Al dessús de las caunas de Presca
La cascada d'Altoire
La cascada d'Altoire
Noms de carrièras en occitan a Gramat
Noms de carrièras en occitan a Gramat

Fotòs, sons e videòs

Serada tematica sus Joan Jaurés, a l'ocasion del centenari de sa mòrt, amb lo conferencièr Jòrdi Blanc (escrivan, filosòf e istorian) a la sala polivalenta de Sent Seren, lo dissabte 11 d'octòbre de 2014 (fotòs d'Estève Clerc).

Au cours de cette soirée thématique, Jòrdi Blanc a parlé de Jean Jaurès, de son action politique et de son combat pour la paix.

Serada tematica
Jaurés e la patz.mp3
Fichier Audio MP3 2.6 MB

 

Velhada occitana animada pels escolans dels corses d'Occitan per adultes e per Elia Delbòs al restaurant Le Relais 1908 a Ainac, lo divendres 28 de novembre de 2014 (fotòs de Marie-Aimée Veaux e d'Estève Clerc).

Cette veillée, commencée par un repas quercynois, s'est poursuivie avec alternance de chansons, lectures et histoires drôles en langue d'Oc, en présence d'une cinquantaine de personnes.

Velhada occitana
Lectura e cançon.mp3
Fichier Audio MP3 5.7 MB

 

Serada especiala Nadal, dins lo quadre dels corses d'Occitan per adultes, 100 passatge de Saliège a Sent Seren, lo dimècres 17 de decembre (fotòs de Guiu Castéran).

 

Chacun a raconté, a lu, a chanté Noël en langue d'Oc, en castillan, en néerlandais, en anglais puis il y eut un dîner avec ce que les uns et les autres avaient amené.


Dictada occitana a la sala culturala del licèu de Sent Seren, lo dissabte 31 de genièr de 2015 (fotòs de Joan-Claudi Soulié e Pèire Beune).

Au cours de cette nouvelle édition de la Dictée occitane, c'est une cinquantaine de participants qui a répondu présents dont de nombreux calandrons et leurs parents.

 

Quina bilingüa a la sala de las fèstas de Gintrac, lo dissabte 28 de febrièr de 2015 (fotòs de Lionel Gibrat e de Guy Sirieys).

 

Au cours de cette soirée, c'est une soixante personnes qui a participé au loto bilingue dont l'ancien maire du village, Guy Sirieys.

 

Balèti del Carnaval a la sala polivalenta de Sent Seren, lo divendres 6 de març de 2015, amb lo grop Cabamalo (fotòs d'Estève Clerc).

 

Plus d'une centaine de personnes s'est réunie pour écouter et danser sur une musique occitano-brésilienne. Une superbe soirée !

Lo grop Cabamalo.mp3
Fichier Audio MP3 5.0 MB

 

Lo Carnaval de Sent Seren en partenariat amb AQUÍ L'ÒC e la Calandreta l'Esquiròl foguèt una capitada lo dissabte 7 de març (fotòs de Marie-Noëlle Rougié e d'Estève Clerc).

Carnaval es arribat.mp3
Fichier Audio MP3 1.9 MB
Jutjament de Mossur Carnaval.mp3
Fichier Audio MP3 2.0 MB

Le passacarrièra du Carnaval a été rythmé par les musiciens et le célèbre chant en langue d'Oc "Carnaval es arribat". Le jugement de Monsieur Carnaval a été réalisé en occitan et en français par les calandrons et la crémation de sa majesté a été accompagnée par le chant occitan "Adiu paure Carnaval", comme le veut la tradition.

 

La Prima dels Poètas, sul tèma de l'insurreccion poetica, se debanèt lo divendres 13 de març jol mercat cubèrt a Sent Seren amb la participacion d'AQUÍ L'ÒC (fotòs de Jeanne Elbaz).

 

Au cours de cette soirée, a eu lieu des lectures de poèmes en français et en langue d'Oc (Claudi Marti, Joan Bodon, Vaselhas e Rotland Pecot).

Los carbonièrs de La Sala.mp3
Fichier Audio MP3 2.1 MB

 

A l'apèl del collectiu occitan Iniciativa Lengadòc e Calandreta, las doas associacions oltesas AQUÍ L'ÒC e Calandreta l'Esquiròl son vengudas a Caurs, dijòus 2 d'abrial, per demandar a èstre reconegudas e sostengudas, a part entièra, coma dins los autres departaments de Miègjorn-Pirenèus en particular (fotòs Sophie Aymard).

 

Les deux associations ont transmis un courrier au directeur adjoint des services et ont donné une conférence de presse. À la suite du rassemblement, le président du Conseil départemental a salué les deux associations. Il s'est dit à l'écoute de leurs préoccupations et a exprimé sa volonté de les recevoir prochainement.

Extrach de la conferéncia de premsa.mp3
Fichier Audio MP3 4.4 MB
Se Canta davant lo Conselh departamental
Fichier Audio MP3 2.3 MB

Una còla de França 3 Miègjorn-Pirenèus venguèt sus Sent Seren, lo dimècres 6 de mai, per parlar de la segonda edicion del Festenal ESCAMBIS.

Une équipe de France 3 Midi-Pyrénées est venu sur Saint-Céré, le mercredi 6 mai, pour parler de la deuxième édition du Festival ESCAMBIS.

Retrobatz lo programa del Festenal ESCAMBIS dins l'emission occitana Forra-borra del mes de mai sus las ondas de Decibel FM.

Extrait de l'émission Forra-borra (3).mp
Fichier Audio MP3 8.2 MB
Extrait de l'émission Forra-borra (4).mp
Fichier Audio MP3 10.0 MB

Retrouvez le programme du Festival ESCAMBIS dans l'émission occitane Forra-borra du mois de mai sur les ondes de Décibel FM.

Voici la rétrospective du Festival ESCAMBIS 2015 comme si vous y étiez.


Sortida pedagogica dins lo quadre dels corses d'Occitan per adultes, lo dissabte 27 de junh al musèu de Cuzals a costat de Saulhac (fotòs d'Estève Clerc).

Au cours de cette sortie, les élèves de St Céré ont vu, avec leur guide Yves Segond, la chaumière du Moyen-Age à 1750, la boulangerie, le moulin, les pressoirs, les tracteurs et le machinisme agricole, la saboterie mécanique et la ferme quercynoise (vers 1920).

Presentacion istorica per Ives Segond.mp
Fichier Audio MP3 1.6 MB